Copyright © Desigmo 2022 - Wszelkie prawa zastrzeżone

Kontakt:

(+48) 503 780 551

biuro.desigmo@gmail.com

pn-pt: 10:00 - 18:00

Często zdarza się, że nie możemy określić naszych oczekiwań względem projektu graficznego, strony internetowej czy innego projektu graficznego. W celach wyrażenia naszych potrzeb powinien powstać właśnie brief. Brief jest to zbiór pytań i odpowiedz, służących wykonawcy jako drogowskaz. Drogowskaz ten ma poprowadzić wykonawcę do stworzenia najlepszej i najbardziej zbliżonej wersji projektu do wyobrażeń inwestora.

 

W branży graficznej bardzo często zdarzają się zapytania ofertowe typu: „ile u was kosztuje strona www”, „ile będzie kosztował projekt katalogu?”, „Za ile zrobicie projekt frontu do sklepu?” – tak naprawdę przy tego typu pytaniu nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć nawet częściowo. Każdy z projektów to składowa dużej ilości informacji i na tego typu zapytanie nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć inaczej poza prośbą o uzupełnienie briefu.

 

Brief jest ważnym elementem nie tylko przy dużych projektach i kampaniach reklamowych, warto go również uzupełnić przy tworzeniu logo, stron www, frontów sklepów. Dzięki niemu możemy również wykonać szybką wycenę zamówionych materiałów. Aby poprosić o szybką wycenę wystarczy uzupełnić jeden z naszych briefów na stronie: Brief do uzupełnienia.

 

Jakie pytania możemy znaleźć w briefie?

 

Na pewno powinna znaleźć się w nim nazwa firmy, lub nazwa realizowanego projektu.
W czasie tworzenie niezbędne jest podanie adresu obecnej strony www (jeżeli istnieje).
Prosimy również o podanie danych firmy.
Dane osoby kontaktowej odpowiedzialnej za prowadzenie projektu.
Informacje odnośnie konkurencji (najlepiej link do strony konkurencji).
Struktura strony internetowej wraz z ilością zakładek.
Informacja o dostępnych / posiadanych materiałach komercyjnych.
Format / rozmiar zamawianego pliku.
Istnieje również możliwość przesłania pliku wraz ze szkicem frontu / zdjęciami / materiałami / plikami logo / brandbook / logobook.
Jeżeli posiadają Państwo szkice lub poprzednie materiały reklamowe, również prosimy o przesłanie.


Jeżeli chcieli by Państwo uzyskać szybką wycenę lub przesłać wstępny zarys informacji odnośnie projektów prosimy o uzupełnienie naszych briefów do celów wyceny.
 

Po co uzupełniać brief? Do: projektu szyldu, projektu kasetonu, projektu strony www – czym jest i do czego służy

27 grudnia 2021

Powrót do listy

Potrzebujesz darmowej wyceny?

Uzupełnij formularz